-->

3.11.08

Proyeición documental "Hacking democracy"

Ésti mes de Payares el Centru Social Sestaferia (C/Numa Guilhou, 14, Xixón) entama un ciclu de documentales sobre la "democracia" yanki, tan de portada estos díes pola cellebración de presidenciales nesi territoriu. Les proyeiciones van ser tolos miércoles, a eso de les 7, y con entrada llibre y de baldre.

La primer proyeición será la de Hacking democracy, nel que s'espeyen los intringulis del curiosu sistema de recuentu de les elleiciones estauxunidenses. Equí va un pequeñu resume d'esti documental de 80 minutos de duración:


Argumentu:

Un documental que cuestiona la seguridá del votu lletrónicu nos EEUU. Allí fae años yá que nun tol mundiu vota con papeletes sinon que cada vez usénse más les maquinoles de votu lletrónicu.

Dellos ciudadanos y espertos n’informática quéxense reiteradamente de la poca seguridá d’esti métodu, pero con motivu de les elleiciones llexislatives d’ayeri fízose públicu un documental qu’argumentaba estes duldes.

El documental preséntase asina:

“Esta ye la hestoria d’un pequeñu grupu de ciudadanos dirixíos por una güela de Seattle. Entamen esti viaxe pa responder a una sola entruga: ¿cómo fae américa pa cuntar los sus votos?. Lo qu’alcuentren ye secretismu, votos na basoria y maneres de cómo cambiar el cursu de la hestoria” .......

No hay comentarios: