-->

18.4.17

Actividaes del Centru Social Sestaferia en abril y mayu de 2017

Entamamos les actividaes de abril y mayu con dos proyeiciones. El sábadu 22 (19.00 hores) parasemos el documental animalista de Xabier Ortíz de Urbina '¿Cómo que cómo como?', ganador en 2013 del premiu na primera edición del festival Ecozine de Zaragoza. Un día depués, el domingu 23, pasaremos elñ documental 'Nola?', que Fermín Muguruza grabara en Nueva Orleans con músicos d'esta ciudad, 10 años depués de que fuera arrasada pol Katrina. Muguruza fae el viaxe pa grabar un discu reinterpretando los clásicos de la ciudá y tres de la proyeición, pondremos el discu pa sintir el resultáu.
Demientres tola selmana y hasta el mesmu domingu día 23, con motivu del día del llibru ufiertaremos además un 10% de descuentu en llibros a tola xente. Si sois socies/os de Sestaferia, recordai que ya tenéis esi 10%, colo que esta selmana podéis descontar un 20% nos llibros que merquéis.
Na última selmana d'abril visitaremos el CSA La Xusticia pa participar nel alderique ente centros sociales d'Asturies, dientru la programación d'aniversariu d'esti centru social de La Felguera. Na tarde del xueves27 tendremos nel llocal a Xurde Margaride Fotografo. pa deprender dalgunos conceptos básicos y prácticos alrodiu de la fotografía col móvil (el taller ye de baldre) y aplicarlos darréu nes semeyes que tomemos col teléfonu. El sábadu 29, FUSOA entama una xinta solidaria a la que siguirá'´alderique 'Represión, conflictos sociales y autodefensa' y la rifa d'un cuadru, nomáu 'Autodefensa'. 

Y pa mayu ya tenemos programaos dos conciertos: La gorruca de Maxi y PROYECTO SOL. Esperamos que vos presten.


No hay comentarios: