-->

25.11.08

Proyeición "Loose Change: Final cut"


Esti miércoles, 26 de payares, ultimu pase del ciclu sobre la democracia yanki en Sestaferia (C/ Numa Guilhou, 14, Xixón), a partir de les 8:30 la tarde, con entrada llibre y de baldre. El documental elexíu nesta ocasión ye "Loose change, final cut", del que vos apurrimos un comentariu.

LOOSE CHANGE

Esti ye quiciavis el documental más conocíu en cuanto a les teoríes conspiratives sobre’l tráxicu atentáu de les Torres Ximielgues nel World Trade Center el 11 de setiembre del 2001, nos Estaos Xuníos.

Nesti trabayu, el realizador Dylan Avery plantega (basao en documentos, declaraciones ya imáxenes) primero, que’l derrumbe de les torres xeneral del WTC fueron españíos controlaos, talu y como suelen derrumbase edificios nel sector de la construcción.

Segundo, que si bien ye cierto, estrelláronse aviones nes Torres Ximielgues, estos nun yéren aviones comerciales sinon aparentemente aviones equipaos con armes militares.

Y por último, que’el vídeu sobre Bin Laden, nel que se declaraba culpable de los atentaos ye falsu.

18.11.08

Proyeición "America freedom to fascism"


Esti miércoles 19 de payares, tercer entrega del ciclu de documentales sobre la democracia yanki qu'entama el CS Sestaferia, a partir de les 19 hores, con entrada llibre y de baldre. Nesta ocasión ye "America freedom to fascism", de la que vos axuntamos una pequeña sinopsis:

El productor Aaron Russo embarca nun viaxe al traviés del su país en busca de la llexislación específica qu’obliga a los ciudadanos de los EEUU a pagar l’impuestu sobre la renta. Esta película que nun ye nin d’izquierdes nin de dereches ye en realidá un examen exahustivu al gobiernu. Espón la erosión de les llibertaes civiles nos EEUU qu’entamó en 1913 cola creacion del fraudulentu sistema de la Reserva Federal, y lo fae mediante entrevistes a Congresistes, antiguos comisionaos del IRS (fiscu), ex-axentes del IRS y FBI, asesores d’impuestos y escritores. Russo ata los cabos esistentes ente la creacion del dineru, l’impuestu sobre la renta federal, y la tarxeta nacional d’identidá, que se convierte en llei en mayu’l 2008 (DNI dixital). Esti DNI va usar la tecnoloxía d’Identificacion por Radiofrecuencies (RFID) mediante microchips implantaos nes tarxetes, qu’esencialmente son aparatos usaos pa monitorizar a la xente. Esti documental demuestra con gran detalle l’innegable fechu de que los EEUU tán convirtiéndose nun estáu policial.

11.11.08

Proyeición documental Zeitgeist

El prósimu miércoles, 12 de Payares, proyeición del segundu documental del ciclu sobre la "democracia" yanki nel CS Sestaferia (C/ Numa Guilhou, 14, Xixón).

Será a partir de les 7 la tarde, y nesta ocasión el documental proyectáu será Zeitgeist. La entrada ye llibre y de baldre.

Zeigeist

El documental tá estructuráu en tres partes. La primera ye una esposición del cristianismu como un miyu, un híbridu astrolóxico-lliterario. Esti mitu constiúi’l terrén abonáu sobre’l que pueden funcionar nuevos mitos nos que les mases crean ciegamente y asina ser manexaos con mayor facilidá. La segunda parte espón el funcionamientu de la propaganda y adoctrinación mediática, llogrando que los propios ciudadanos acepten ser más controlaos polos sus gobiernos.

La tercer seición fala sobre la xeopolítica y economía global enfocándose nel monopoliu del dineru (xunto a la especulación financiera) y el gastu militar.

Primer parte: La hestoria más grande contada enxamás

Na primer parte del documental descríbense les semeyances qu’esisten ente relixones antigues y el cristianismu.

Por medio d’una serie d’acontecimientos y feches rellacionénse les narraciones relixoses más conocíes cola descripción astrolóxica que los exipcios relaten sobre’l dios Horus en forma d’hestoria mitolóxica.

Fáese hincapié en que ciertos atributos de mitos anteriores fueron copiaos y atribuyíos polos primeros cristianos al Jesús hestóricu.

Como conclusión de la primer parte, el documental suxer que Jesús de Nazareth enxamás nun esistió.

Segunda parte: Tol mundiu ye un escenariu

Nesti capítulu intenta demostrar que los ataques del 11S en Nueva York y los atentaos del 7 de xunetu de 2005 en Londres fueron en realidá perpetraos por dalgún grupu de poder d’EE. UU.

Esta operación de bandera falsa taría encaminada a consiguir el beneplácitu de la sociedá estaoxunidense pa entamar les reformes necesaries que permitiríen l’entamu de una serie d’invasiones de puntos estratéxicos como son Afganistán, Iraq e Irán.

Tercer parte: Nun prestes atención a los homes detrás de la cortina

Nel últimu capítulu detállase’l nacimientu del Bancu Central d’E.E.U.U., la evolución del sistema monetariu y por último los supuestos fines de los homes detrás de la cortina, que diríen dende la creación de la Xunión Norteamericana ya implantación de chips RFID en toles persones del planeta, hasta la declaración d’un gobiernu global.

Ye’l capítulu onde a partir de la segunda mitá, específicamente nel tema sobre’l futuru de la xeopolítica, más se mecen proyeiciones sobre sucesos futuros ensin l’análisis hestóricu.

3.11.08

Proyeición documental "Hacking democracy"

Ésti mes de Payares el Centru Social Sestaferia (C/Numa Guilhou, 14, Xixón) entama un ciclu de documentales sobre la "democracia" yanki, tan de portada estos díes pola cellebración de presidenciales nesi territoriu. Les proyeiciones van ser tolos miércoles, a eso de les 7, y con entrada llibre y de baldre.

La primer proyeición será la de Hacking democracy, nel que s'espeyen los intringulis del curiosu sistema de recuentu de les elleiciones estauxunidenses. Equí va un pequeñu resume d'esti documental de 80 minutos de duración:


Argumentu:

Un documental que cuestiona la seguridá del votu lletrónicu nos EEUU. Allí fae años yá que nun tol mundiu vota con papeletes sinon que cada vez usénse más les maquinoles de votu lletrónicu.

Dellos ciudadanos y espertos n’informática quéxense reiteradamente de la poca seguridá d’esti métodu, pero con motivu de les elleiciones llexislatives d’ayeri fízose públicu un documental qu’argumentaba estes duldes.

El documental preséntase asina:

“Esta ye la hestoria d’un pequeñu grupu de ciudadanos dirixíos por una güela de Seattle. Entamen esti viaxe pa responder a una sola entruga: ¿cómo fae américa pa cuntar los sus votos?. Lo qu’alcuentren ye secretismu, votos na basoria y maneres de cómo cambiar el cursu de la hestoria” .......