-->

27.4.08

Xornaes "¿Qué-y tamos faciendo a África?" d'UAR Asturies. Proyeición de la película "Babel".


El prósimu llunes, 28 d'Abril, proyectaráse nel CS Sestaferia la película "Babel", nel marcu de les Primeres Xornaes d'UAR Asturies, que consten nun ciclu de cine que lleva como títulu xeneral "¿Qué-y tamos faciendo a África?".


La proyeición entamará a les 6 de la tarde, y la entrada ye llibre.


Darréu ponémosvos una pequeña sinopsis de la película.


Nes llonxanes arenes del desiertu de Marruecos suena un disparu que desencadena una riestra d’acontecimientos fortuitos que va servir para conectar a una pareyja estauxunidense na su desesperada llucha por sobrevivir, colos dos mozos marroquinos responsables involuntarios del accidente, una niñera que crucia la frontera de Méxicu illegalmente con dos neños estauxunidenses y una adolescente xaponesa sorda y rebelde sobre cuyu padre pesa una orde de busca y captura. Pesie a les enormes distancies y de les cultures tan antagóniques que los separten, estos cuatro grupos de persones comparten un destín d’aisllamientu y dolor. Namái bastarán unos pocos díes pa que s’alcuentren perdíos dafechu, perdíos nel desiertu, perdíos pal mundiu, perdíos pa sigo mesmos, mientres avancen hacia’l borde del abismu de la confusión y el mieu, al tiempu que se funden nes profundidaes de les rellaciones y del amor.

23.4.08

Comedor veganu.


Esti sábadu, día 26 d’Abril, a partir de les 14 hores, habrá un nueu comedor veganu nel local, organizáu en collaboración cola Asociación Escanda y persones a títulu individual. Como siempre, el preciu del comedor ye llibre, asina que vosotres y vosotros decidís cuánto podéis y queréis aportar pa sufragar los gastos d'esti comedor.


Alcordáivos de traer l'aceite que tengáis usáu por casa, pa que puedan usalu los y les compañeres d'Escanda pa facer que se mueva la su furgoneta. Nun importa la calidá y el grosor d'esti aceite, yá que se ocupen n'Escanda de filtralu y facer tolos procesos necesarios pa poder usalu como combustible.

20.4.08

Xornaes "¿Qué-y tamos faciendo a África"? d'UAR Asturies. Proyeición de la película "El jardinero fiel".


El prósimu llunes, 21 d'Abril, proyectaráse nel CS Sestaferia la película "El jardinero fiel", nel marcu de les Primeres Xornaes d'UAR Asturies, que consten nun ciclu de cine que lleva como títulu xeneral "¿Qué-y tamos faciendo a África?".


La proyeición entamará a les 6 de la tarde, y la entrada ye llibre.


Darréu ponémosvos una pequeña sinopsis de la película.


Nun remotu lugar al norte de Kenya, asesinen brutalmente a l’activista más entregada de la zona, la brillante y apasionada Tessa Quayle (Rachel Weisz). Un mélicu local que l’acompañaba fuxe y too paez indicar que ye un crimen pasional. Sandy Woodrow (Danny Huston), Sir Bernard Pellegrin (Bill Nighy) y los demás miembros del Altu Comisionáu Británicu tán convencíos de que’l viudu de Tessa, l’apacible y poco ambiciosu Justin Quayle (Ralph Fiennes) va dexar l’asuntu nes sus manes, pero tán mui equivocaos. L’equilibriu profesional del diplomáticu basculó al perder a la muyer a la que tanto amaba. Esos dos seres tan opuestos atraíense mutuamente y esfrutaben d’un feliz matrimoniu. Los recuerdos d’esa xunión emburrien a Justin a garrar una determín por primer vez na su vida personal y profesional. Perseguíu polos remordimientos y feríu por los ruxe-ruxes de les supuestes infidelidaes de la su muyer, Justin sorpréndese a sigo mesmu llanzándose a una peligrosa odisea. Decidió llimpiar el bon nome de la su muyer y "acabar lo qu’ella entamó". Pa consiguilo, habrá deprender a marches forciaes cómo furrula la industria farmacéutica, yá que Tessa taba a piques de descubrir un escándalu, y viaxará per dos continentes en busca de la verdá. Nun va tardar en dasse cuenta de la esistencia d’una conspiración tan lletal como común que yá cobró la vida d’inocentes y pondrá la suya en pelligru.

19.4.08

Conciertu en sofitu a Sestaferia nel Oremus

Esta nuechi a les 21 hores, nel Bar Oremus (C/Institutu, 18, Xixón) conciertu del grupu Jer Flatulens en sofitu al CS Sestaferia. Esti grupu ye'l que taba tocando cuando se personó la policía municipal y hubo de suspendese la folixa, en sofitu a les lluches sociales en Colombia, que tábemos llevando a cabu nel centru. Pues agora'l grupu fae una folixa en sofitu nuestru por decisión propia, cosa que ye mui d'agradecer.

La entrada ye de baldre, y el grupu va rifar dalgunes coses sorpresa pa dar les perres recaudaes con esa rifa al Centru Social.

Pola tarde, proyección en Sestaferia de la película El Odio (La Haine). Sedrá a les 18 hores.

16.4.08

Charra sobre la regasificadora d'El Musel


Esti prósimu vienres, 18 d'abril, va tener llugar nel local de Sestaferia, a les 20h., una charra sobre la futura Regasificadora d'El Musel.


La charra, que tará acompañada de la proyeición de gráficos y semeyes, correrá a cargu de miembros de la plataforma ciudadana "Regasificadora NON!", na que tá enxertada, amás d'una montonera de colectivos y asociaciones, el Centru Social Sestaferia.


N'acabando la charra, habrá un pinchéu tamién nel local, y que tendrá un preciu llibre y voluntariu. Tolos fondos recaudaos van destinaos a esta plataforma ciudadana.

11.4.08

Xornaes "¿Qué-y tamos faciendo a África"? d'UAR Asturies. Proyeición de la película "El último rey de Escocia".


El prósimu llunes, 14 d'Abril, proyectaráse nel CS Sestaferia la película "El último rey de Escocia", nel marcu de les Primeres Xornaes d'UAR Asturies, que consten nun ciclu de cine que lleva como títulu xeneral "¿Qué-y tamos faciendo a África?".

La proyeición entamará a les 6 de la tarde, y la entrada ye llibre.

Darréu ponémosvos una pequeña sinopsis de la película.

EL ÚLTIMO REY DE ESCOCIA

Per una increíble pirueta del destín, un mélicu escocés (James McAvoy) destacáu en misión mélica n’Uganda queda inreversiblemente enredáu con ún de los personaxes más bárbaros del mundiu: Idi Amin (Forest Whitaker). Impresionáu pola descarada actitú del doctor Garrigan nun momentu de crisis, el recién autonomáu presidente d’Uganda, Amin, elíxely como mélicu personal y como’l su confidente más íntimu. Anque Garrigan siéntese al principiu afalagáu y fascináu pol su nueu puestu, nun tarden n’abríse-y los güeyos al xabazismu d’Amin y a la su propia complicidá n’él. L’horror y la traición persiguen a Garrigan cuando intenta enmendar los sus errores y fuxir con vida d’Uganda.